Mardian Mall AVM, marka karmasını güçlendiriyor


Pandemi döneminde yüzde 90 doluluk oranıyla açılan Mardian Mall AVM çatısına son olarak Starbucks ve Ayakkabı Dünyası da eklendi. Kiralama ve yönetim çalışmalarını yürüten Kurun AVM Danışmanlık Yönetici Ortağı Seda Balcı, Mardian Mall’ün marka karmasını güçlendirdiğini belirterek AVM’nin yıllık 10 milyon ziyaretçiyi ağırlamasını beklediklerini dile getirdi.

Kiralama ve yönetim çalışmaları Kurun AVM Danışmanlık tarafından yürütülen Mardian Mall, marka karmasını genişletmeye devam ediyor. Pandemi döneminde yüzde 90 doluluk oranıyla açılan Mardian Mall AVM çatısına son olarak Starbucks ve Ayakkabi Dünyası da eklendi.
Sinanoğlu, Dekinsan, Keleşoğlu, Kayasan ve Özgürsan yatırım ortaklığıyla Mardin’de hayata geçirilen Mardian Mall AVM, açıldığı 19 Eylül’den bu yana yaklaşık 500 bin kişiyi ağırladı.

Kurun AVM Danışmanlık Yönetici Ortağı Seda Balcı, Mardin’in alışveriş ve sosyal hayatına yepyeni bir soluk getiren Mardian Mall’ün pandemi döneminde bile yüzde 90 doluluk oranına ulaştığına dikkat çekti. Balcı, AVM’nin pek çok dünya markasını ilk kez Mardinlilerle buluştuğunu söyleyerek son olarak Starbucks’un da ziyaretçilere kapısını açtığını belirtti.

Mardian Mall, 19 Eylül Cumartesi günü pandemi koşullarında düzenlenen törenle Mardinlilere kapılarını açmıştı.

Eğlence ve sosyalleşme konseptiyle tüketicilerin yaşamına dokunan Mardian Mall’ün kısa sürede kentin buluşma noktası olduğunu vurgulayan Seda Balcı, şöyle konuştu:

“Pandemi dönemine rağmen Mardian Mall’de ulusal ve uluslararası markaları bir araya getirerek yüzde 90 doluluk oranına ulaştık, pek çok dünya markasını da ilk kez aynı çatı altında buluşturduk. Son olarak Starbucks, ilk kez Mardinlilerle tanışmış oldu. Mardian Mall’de ziyaretçiler keyifli ve ferah bir ortamda alışveriş yaparken, keyifli bir deneyimin de tadını çıkarabiliyor. Mardian Mall’ün yıllık yaklaşık 10 milyon kişiyi ağırlamasını hedefliyoruz.”

Ulusal ve uluslararası markalar Mardian Mall AVM’de
70 bin metrekare inşaat alanı bulunan projede alışveriş merkezine 50 bin metrekare alan ayrılmış olup, 30 bin metrekare kiralanabilir alan, bin 500 araç kapasiteli otopark ve 6 sinema salonu bulunuyor.

Mardian Mall, Hipermarket alanıyla CarrefourSa, sinema alanıyla Cinema Pink’in yanı sıra İpekyol, LC Waikiki, De Facto, FLO, Atasun Optik, Avva, Ayakkabı Dünyası, B&G Store, English Home, Yves Rocher, Starbucks, Mavi, Penti, LCW Steps, Kemal Tanca, Instreet, LTB, Loft, Levis, Lee Cooper, Lee, Jack Jones, Hakke, Centone, Cazador, Bisse, Flormar, Paulmark, Optik Dünyası, Multibrand, Mad Parfüm, Tansaş Plus, Kaya Saat, Solin Aksesuar, Armine, D&R,Big Mamma’s, Yaşarbey Kuruyemiş, Bayderman Lokman Hekim, Baydar Bijuteri, Türk Telekom, Toru Toys, Tırtıl, Rubina Cep City, Romeron Parfüm, Moda Mod Terzi ve Kuru Temizleme, Çikolata Şelalesi, Çiğköftem, Bowlingo, WD Çiçekçilik, Lokman Kuyumculuk, Big Yellow Taxi, Waffle, Burger King, Usta Pideci, Usta Dönerci, Tobayes Caffe, Tifiland, Tavada Tavuk, Sbarro, Popeyes, Pasaport Pizza, Otantik Kumpir, Mardin Yöresel Ev Yemekleri, London Cafe, Haribo, Dara Ocakbaşı, Çatlak Profesör, Bey Dondurmacı, Bereket Döner, Atomix, Alibey Tantuni hizmet veriyor